Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Fűtött, kivilágított, ultramodern a győri kórház tetején lévő helikopter-leszálló. Használni azonban nem lehet, és ennek nem fizikai, hanembürokratikus akadálya van. Bár a kórházfejlesztési projekt keretében megépült a helikopter-leszállópálya, néhány hónapja át is adták, használni azonban mégsem lehet, mondta a Kossuth Rádió 180 perc című műsorában Tamás László János, a győri Petz Aladár Megyei Oktatókórház főigazgató főorvosa. Hozzátette, az engedélyezési eljárásra még hónapokat kell várniuk. A sürgősségi betegellátó osztály kialakítása mellett a győri kórházfejlesztés 11 milliárd forintos uniós projektjének egyik legfontosabb állomása volt az intézmény tetején, a mintegy 70 millió forintból elkészült pálya, amelyet tavaly év végén adtak át. A tervezés és a kivitelezés közben azonban megváltoztak a leszállópályákra vonatkozó előírások. Az építménynek ma már olyan engedélyezési eljáráson kell átesnie, mintha egy új repülőtér lenne. Ráadásul a megváltoztatott előírásoknak tűzvédelemi, légiforgalmi és minden egyéb szempontból megfelel a leszállópálya, ugyanis a kivitelezés közben további 30-40 millió forintot költött arra a kórház, hogy az új feltételek szerint készüljön el – csak az eljárás lassú, tette hozzá Tamás László János. A helikopteres mentés az engedély megérkezéséig sem állhat le, a pilóták addig a régi, a kórháztól kicsit távolabbi, füves területen kialakított, minden komfortot nélküli leszállópályát használhatják.
Temesvári Péter, az Országos Légimentő Nonprofit Kft. igazgatója a műsorban elmondta a Nemzeti Közlekedési Hatóság Légügyi Hatósága nincs könnyű helyzetben, ugyanis új jogszabály lépett életbe, amely életszerűtlen feltételeket teremtett azzal, hogy ötöd-osztályú reptérré minősítette a helikopter-leszállóhelyeket, s így az engedélyezési eljárás rendkívül összetett és hosszadalmas. Temesvári Péter a légimentés működését szabályozó új kormányhatározatról elmondta, az a pénzhiányra nem jelent megoldást, de átláthatóbb és kiszámíthatóbb lesz a finanszírozás. Az Országos Légimentő eddig az Országos Mentőszolgálaton keresztül kapta az állami támogatást, mostantól pedig közvetlenül a Nemzeti Erőforrás Minisztériummal és az Országos Egészségbiztosítási Pénztárral szerződnek. A légimentés működése biztosított – tette hozzá az igazgató –, s új gépbeszerzést, valamint uniós pályázatokból a hét légimentőbázis közül négy megújítását is tervezik.
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó bejegyzések:
A vén cigány
Az új Csillag
Anyák Napja
Csocsó, avagy... 3.rész