Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Szeretettel köszöntelek a Győri Közösség közösségi oldalán!
Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
Győri Közösség vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
Ezt a témát Mr Nabucco indította 14 éve
Azaz..."Tanuljunk meg Kommunikálni"
Szükség van világos,határozott és érthető beszédre.Sok ember képtelen erre.Motyognak maguk elé,képtelenek arra,hogy mondanivalójukat átjuttassák egy másik személyhez.Ez határozatlanságra,ügyetlenségre utal,és egyenes út a bizalomvesztéshez.Beszélnünk kell róla tehát,bízom benne,hogy sok hozzászólás születik ebben a fórumban!
Te,hogy érzed,milyen vagy a kommunikáció terén?
8% Visszahúzódó
28% Magabiztos
0% Szorongó
24% Konfliktuskerülő
12% Könnyen zavarbajövő
28% Határozott
Hozzászólások eddig: 3
Mr Nabucco üzente 14 éve
Hogyan kell hatékonyan hallgatni?Avagy beszélni ezüst, hallgatni arany! Iskolás éveinkben megtanulunk, írni, olvasni, beszélni és csak nevelési célból csendben lenni. Nem tanítanak minket meghallgatni, emlékezni arra, amit mások mondanak. Az emberek átlagosan 15-25%-át jegyzik meg annak, amit hallanak, illetve látnak./Gátló tényezők a jó hallgatásban:A hallgatást passzív tevékenységnek fogjuk fel, ami nem serkenti a koncentrálást.Mások véleményének hallgatása gondolkodásmódunkat érinti, ez kényelmetlen lehet. /Előítélet/ Nem hangolódunk rá előre a hallgatásra, így belső zajunk, kizárja, vagy zavarja azt.Már a válaszra koncentrálunk és nem arra, amit mondanak nekünk. (a gondolat sebessége gyorsabb 500 szó/perc, mint a beszédé 100-120 szó/perc)Presztízsünk védelme. Nem merünk kérdezni, ellentmondani, mert félünk státuszunk elvesztésétől, így nem is figyelünk nagyon./Aktív és passzív hallgatás:Aki aktívan hallgat, szelektálja közben a hallottakat, igyekszik kiragadni a tényeket, érzéseket, vagyis a lényeget, majd beilleszti meglévő tapasztalatai közé. A passzív hallgató szivacsnak hiszi magát, aki felszív mindent, a lényegtelent is, de ebben úgy elfárad, hogy a végén alig emlékszik valamire.Könnyebb meghallgatni azt, ami érdekel minket, vagyis amit hallani akarunk! Sokkal nehezebb azt meghallani, amit a partner ténylegesen mond, vagy amit nem mond ki.
"Ha jó kommunikátorok, sikeres üzletemberek akarunk lenni, legyünk jó hallgatók!"
Mr Nabucco üzente 14 éve
Az egyik kommunikációs forma a sok közűl a kézfogás,de ugye nem mindegy hogyan tesszük.Legyen egy rövid és határozott mozdulat egy közepes szoros fogással.Nem adhatunk "döglött halat" a másik kezébe, és nem is szoríthatjuk satuba a kezét.Belenézel a szemébe, megvárod, amíg elmondja a nevét, akkor is, ha hosszú, majd te is érthetően és tagoltan elmondod a sajátodat.
Mr Nabucco üzente 14 éve
Na de mi is az a Kommunikáció...? A kommunikáció az emberi társadalom egyik legfontosabb jelensége. Sokak szerint a nyelv volt az, aminek segítségével az ember kiemelkedett az állatvilágból, képessé vált együttműködésre, a külvilág legyőzésére. A kommunikációmódját a korábbi nemzedékektől tanuljuk. Azt, hogy ki, és hogyan, milyen szinten képes kommunikálni azt az egyén korábbi tapasztalatai határozzák meg. Buda Béla idézi Wiemant és Gilest, akik egyenesen kommunikációs kompetenciáról beszélnek, ezen a társas kapcsolatok zökkenő mentes lebonyolításához szükséges tudások és készségek készletét értik.A kommunikáció információcser az adó és a vevő között. A kommunikáció egy dinamikus kölcsönös folyamat. Az adó, vagy kommunikátor kezdeményezi kommunikációt, így ő lesz a kommunikáció forrása. Ő kódolja az üzenetet, amely a csatornán keresztüljut el a vevőhöz. A vevő vagy befogadó dekódolja az üzenetet Amennyiben válaszol, a vevőből adó lesz, és a folyamat kezdődik elölről.
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Új hozzászólás